Jak zmienić nazwę strony na FB?
Porady Adrian - 16-02-2020

Jak zmienić nazwę strony na FB?

Nazwa profilu na portalu społecznościowym to przepustka do bycia rozpoznawanym i część marketingowa. Wszyscy robią, co mogą, by swoim profilem przyciągnąć jak najwięcej obserwatorów. Nazwa profilu powinna być powiązana z nazwą własnej firmy o ile nazwa się zmieści. Są sytuacje kiedy przy zakładaniu profilu nie przykłada się wagi do nazwy, a później przychodzi moment na próbę zareagowania na tą sytuację.

Wszystko o zmianie nazwy na FB

Przychodzi taka sytuacja, że trzeba dokonać zmiany nazwy profilu na Facebooku. Zmiana nazwy wymagana jest w momencie modyfikacji własnej działalności, rebrandingu, potrzeby zawarcia słowa kluczowego lub zmiany kosmetycznej. Taka zmiana jest zupełnie naturalna. Facebook udostępnia możliwość modyfikację zmiany nazwy na tym portalu społecznościowym. W takiej sytuacji nowa nazwa jest sprawdzana przez portal, a następnie jest udzielana odpowiedź czy jest ona zgodna z zasadami FB.

Jak zmienić nazwę strony na FB?

Zmiana nazwy

Procedura modyfikacji nazwy na fanpage’u nie jest trudna. Trzeba sprawdzić czy jest się administratorem strony czyli wymagane jest potwierdzenie strony na facebooku. Gdy tego dokonamy trzeba wejść w skrót ustawień, który dostępny jest na stronie głównej fanpage’a.

Kolejno należy wybrać opcję „więcej opcji”, która dostępna jest na boku strony. Dzięki temu otrzyma się dostęp do wielu funkcji. Później trzeba kliknąć w „Edytuj informacje o stronie”. Gdy tego się dokona, pojawi się okno, które ukaże jak zmienić nazwę danej strony.

Nowa nazwa musi być podporządkowana wielu wymaganiom technicznym, które będą zgodne z „zasadami dotyczącymi nazewnictwa stron”. Główną zasadą techniczną jest to, że nazwa nie powinna przekroczyć 75 znaków. Nazwa z większą ilością znaków nie przejdzie przez system. Od razu taka informacja zostanie przekazana przez Facebooka, w momencie zapisywania i odświeżania strony.

Facebook przypomina o ważnych zalecaniach, które trzeba mieć w pamięci przy zmianie nazwy. Nazwa musi być kompatybilna z treściami, ujawniającymi się na stronie. Facebook modyfikuje czy nazwa nie jest zbyt zróżnicowana.