Projektowanie graficzne jest ważnym elementem, który usprawnia komunikację z innymi ludźmi. Służy do przekazywania pomysłów nie tylko w skuteczny, ale też atrakcyjnie wizualny sposób. Buduje wiarygodność i profesjonalizm marki. Jeśli marzysz o tym, by zostać grafikiem, zwróć uwagę na poniższe szkolenia.
Szkolenia 3DS Max
Koncentrują się na renderowaniu i profesjonalnym przygotowaniu scen 3D. Tworzone prace wyglądają bardzo realistycznie. Podczas warsztatów uczestnicy uczą się pod okiem profesjonalisty, jak renderować i oświetlać sceny.
Zajęcia skupiają się również na tworzeniu i animacji środowisk wirtualnych w popularnym programie 3 DS Max. To kompleksowe rozwiązanie do projektowania, modelowania, animacji i renderowaniu 3D. Skierowany jest do architektów, grafików, inżynierów lądowych oraz specjalistów od wizualizacji. Oferuje solidny zestaw narzędzi dla artystów 3D. Nie ma sobie równych pod względem szybkości i prostoty. Pozwala tworzyć realistyczne symulacje płynów, skał i drewna. Dzięki własnemu językowi skryptowemu, elastycznej architekturze wtyczek i dostosowanemu interfejsowi użytkownika program 3D Max można spersonalizować.
Warsztaty ZBrush
W ofercie znajdziesz również warsztaty graficzne w M4gseminars z ZBrush. To oprogramowanie do modelowania 3D, szeroko stosowane zarówno przez profesjonalistów, jak i hobbystów. Słynie z wyspecjalizowanej umiejętności rzeźbienia modeli 3D. Wykorzystuje algorytmy, które generują mnóstwo możliwości bez obciążania pamięci komputera.
ZBrush na początku może przerażać interfejsem użytkownika. Ma niezliczoną ilość pędzli i skomplikowane menu. Dlatego warto zapisać się na szkolenia. Instruktor krok po kroku przybliży Ci obsługę tego programu. Mając podstawową wiedzę na temat tego, czym jest subtool, jak nawigować i używać kilku pędzli, możesz tworzyć niesamowite modele.
Szkolenie Substance Painter
Trwa 3 dni. Koncentruje się na modelowaniu i teksturowaniu. Nauczysz się kreować modele w Zbrush. Zobaczysz, jak krok po kroku opracować shader oraz render w Substance Painter.
To wyspecjalizowane narzędzie do teksturowania. Wykorzystuje procedury renderowania fizycznego (PBR). Umożliwia generowanie masek na podstawie algorytmów zamiast ręcznego malowania tekstur. Pozwala więc szybko iterować oraz osiągać wyniki znacznie łatwiej i szybciej. Substance Painter został zaakceptowany jako standard branżowy zarówno w filmach, jak i grach.
Warsztaty Sculpting Anatomy
Przekazują wiedzę z zakresu rzeźbiarstwa cyfrowego w Zbrush. Przybliżają anatomię człowieka i postaci fantastycznych. Dzięki temu projekty uczestników będą wyglądać bardzo naturalnie.
Zbrush to w pełni funkcjonalna aplikacja do rzeźbienia i ilustracji 3D, szeroko stosowana w branży mediów i rozrywki. Pozwala tworzyć bardzo szczegółowe modele i tekstury dla koncepcji. Rzeźbienie twarzy w programie jest dość łatwe, pod warunkiem, że dysponujesz podstawową wiedzę anatomiczną. Dlatego instruktor przedstawi popularne techniki anatomii i rzeźbienia, by uzyskać realistyczne wyniki. Zaprezentuje techniki tradycyjne cyfrowe, które będą odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.