Święta Wielkanocne lub Boże Narodzenie to świetna okazja do wręczenia pracownikom, kontrahentom albo klientom prezentów. Sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na obdarowanie zespołu lub partnerów biznesowych upominkami, a także jakie podarunki wybrać.
Dlaczego warto kupić upominki świąteczne dla klientów?
Zarówno Boże Narodzenie, jak i Wielkanoc to radosne, napawające optymizmem święta. Starannie dopasowane do okazji i do osób obdarowanych upominki świąteczne dla klientów stanowią świetną metodę na podkreślenie wagi świąt i uczczenie tego wyjątkowego czasu. To także doskonały sposób na zadbanie o relacje ze stałymi klientami bądź partnerami biznesowymi, a w przypadku podarunków dla pracowników – o zadbanie o atmosferę w miejscu zatrudnienia. Gdy pracownicy dobrze czują się w firmie, to działają efektywniej, czego rezultatem jest m.in. wzrost ich wydajności. Taka komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również pomiędzy spółką a jej otoczeniem ma duże znaczenie i przekłada się m.in. na większe sukcesy na gruncie zawodowym oraz stały rozwój marki.
Upominki świąteczne dla klientów i pracowników pozwalają także budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako marki troszczącej się o dobre stosunki z kontrahentami, która zdaje sobie sprawę, że pielęgnowanie relacji jest bardzo ważne. Sprzyjają stworzeniu wśród klientów poczucia przywiązania, a także pogłębiają świadomość istnienia marki. Stanowią ponadto skuteczną reklamę usług lub produktów przedsiębiorstwa. Nawet drobne prezenty pomagają kreować korzystny image firmy w oczach odbiorców.
Jakie prezenty świąteczne wybrać?
Pomysłów na upominki świąteczne dla klientów i pracowników jest mnóstwo, począwszy od drobnych, symbolicznych gadżetów, aż po efektowne, nierzadko luksusowe prezenty. Ze względu na ogromny wybór propozycji decyzja o zakupie konkretnego produktu może być trudna, zwłaszcza w sytuacji, gdy konieczny jest zakup wielu takich samych upominków dla szerokiego grona obdarowanych. W takim przypadku najlepszym wyborem są produkty, które ucieszą wszystkich.
Kosze prezentowe dla firm to uniwersalny, a zarazem elegancki typ podarunku, który wpisze się w oczekiwania i gust każdego obdarowanego. W zestawie zazwyczaj znajdują się bowiem wysokiej jakości słodycze (bombonierki, pralinki, muffinki), miody, herbaty i kawy, a w niektórych także alkohole (np. wino czy whisky), czyli produkty, które z przyjemnością przyjmie każda osoba. Dzięki temu można mieć pewność, że ten świąteczny upominek wzbudzi zachwyt i zadowolenie, a w efekcie wywoła przyjemne skojarzenia z firmą. Podarunki te pomagają więc ocieplić wizerunek przedsiębiorstwa oraz sprzyjają podtrzymaniu dobrych relacji biznesowych. Upominki świąteczne dla klientów stanowią więc dobrą formę reklamy marki.
Wśród innych popularnych i lubianych przez klientów, partnerów biznesowych czy pracowników podarunków znaleźć można gadżety elektroniczne, np. powerbanki, zegarki bądź smartwatche. Zawsze przydatnym podarunkiem są również notatniki, plannery i akcesoria piśmiennicze. Dobrym wyborem może się też okazać zestaw eleganckich filiżanek do biura. Do drobnych, ale praktycznych gadżetów należą poza tym breloki, torby płócienne, parasole czy zapalniczki, wszystkie rzecz jasna z logo marki.