Jak wypromować nową stronę internetową?
Marketing Małgorzata Lamparska - 25-02-2021

Jak wypromować nową stronę internetową?

Jeżeli posiadamy nową stronę internetową i chcielibyśmy, aby liczba osób odwiedzających nasz serwis była większa to powinniśmy pomyśleć nad rozpoczęciem skutecznej promocji. Z jakich rozwiązań warto skorzystać?

Prowadzenie bloga i kanału na YouTube

Prowadzenie bloga to w dzisiejszych czasach niezwykle popularne rozwiązanie. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to bez wątpienia bardzo dobry sposób na promocję strony internetowej. Należy jedynie zwrócić uwagę na to, aby wpisy były wartościowe i interesujące. Jeżeli chcemy, żeby nasze teksty dotarły do szerszego grona odbiorców warto rozważyć również publikowanie wpisów gościnnych na innych blogach. Jeżeli chodzi zaś o prowadzenie kanału na YouTube to jest to znakomity sposób na to żeby dotrzeć do odbiorców, którzy wolą materiały audiowizualne. Pamiętajmy, że YouTube to bardzo popularny serwis warto, więc umieszczać na nim własne filmy.

Jak wypromować nową stronę internetową?

Media społecznościowe

W dzisiejszych czasach bardzo duży potencjał mają także media społecznościowe. Warto, więc promować na nich swoją firmę. W Polsce szczególnie popularny jest Facebook. Można powiedzieć, że prowadzenie fanpage’a na Facebooku to obecnie standard. Możemy na nim umieszczać miedzy innymi informacje o nowych produktach i usługach, powiadomienia o aktualnych promocjach czy też publikować interesujące posty. Im więcej osób udostępni nasze wpisy tym większa szansa na zdobycie nowych klientów.

SEO, czyli pozycjonowanie stron internetowych

Aby nasza nowa strona internetowa mogła znaleźć się na dobrej pozycji w wyszukiwarce warto zdecydować się na pozycjonowanie stron. Jeżeli chcemy, aby tego typu działania zakończyły się sukcesem powinniśmy skorzystać z usług profesjonalnej i doświadczonej agencji interaktywnej.

AdWords

Reklamy płatne to dobry sposób na szybkie zaistnienie w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamom w AdWords linki sponsorowane wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Pamiętajmy, że na efekty pozycjonowania trzeba będzie nieco poczekać, dlatego aby móc dotrzeć do grona potencjalnych klientów warto na ten czas zainwestować także w taką formę reklamy.